Info & Serviciul Clienți

+4 0256 393-626

Despre Noi

Povestea afacerii noastre a început cândva în anii 1950 în Monte San Giusto, un mic orășel din regiunea Marche, inima industriei meșteșugărești italiene. După perioada de reconstrucție, în urma celui de-al doilea Război Mondial, poporul italian muncea din greu pentru edicarea unei țări prospere, pentru ei înșiși și pentru generațiile viitoare. În acel timp, Mario Castricini, capul familiei Castricini, a pus bazele unei mici afaceri meșteșugărești în domeniul industriei încălțămintei, domeniu care se dezvolta puternic în zona noastră. Pe măsura ce industria se dezvolta, în 1973 Mario a avut intuiția de a deschide primul magazin general cu accesorii și materii prime pentru industria încălțamintei, Centro Accessori S.p.A.

Secretul succesului nostru din acea perioadă, pe o piață atât de competitivă, a constat în a ne diferenția de competitori, oferind cea mai largă paletă de accesorii pentru producția de încălțăminte, într-o mare varietate de materiale si culori. Chiar și în ziua de astăzi aceasta a rămas marca noastră specifică și forța noastră pe piața de profil. În 1980 Aurelio Castricini, fiul fondatorului Mario, s-a alăturat companiei și a dat un nou impuls afacerii. În timpul anului 1990 compania a crescut atât pe plan național cât și internațional. Am deschis filialele din străinatate în Polonia și în Portugalia în timp ce în Italia am continuat să dezvoltăm registrul de servicii prin înființarea Laboratorului Teknochim. Laboratorul realizează analize și teste,  produse chimice personalizabile, potrivite pentru toate tipurile de articole din piele. În 2003 am fondat Bonglio & C., aceasta nouă companie a grupului deține distribuția exclusivă a două dintre brandurile cele mai renumite din lume : Forestali ( produse chimice și adezivi) și Vibram (tălpi). Pentru a ne adapta schimbărilor continue din industria de încălțăminte, Aurelio Castricini a avut intuiția de a internaționaliza grupul și de a furniza ramurilor din străinatate ale clienților săi, servicii prompte, garantându-le același standard de calitate ca și în Italia. Primul pas în străinătate a fost făcut la Czestochowa, Polonia, în 1992, unde am creat primul magazin universal dedicat producătorilor de încălțăminte locali. În 1994, întrucât în această țară  producția de încălțăminte se dezvoltă în ritm alert, am deschis în Portugalia, un depozit la Felgueiras și un centru comercial în Sao Joao de Madeira. La începutul anului 2000 țările Europei de Est deveneau din ce în ce mai importante în domeniul industriei meșteșugărești, astfel că în 2001 am deschis în Timișoara sediul nostru din România. În câțiva ani am continuat să ne extindem prezența în țară prin deschiderea centrelor din București și din Bacău. În anul 2007 a urmat Bulgaria când am deschis în Kyustendil noul nostru depozit, și noua noastră filială din Peshtera.

În 2010 Alessio Castricini, a treia generație din familie, a intrat în companie și a început activitatea în România. El a dezvoltat un departament nou în grup, sub brandul myHoReCa, care a devenit pe măsură ce au trecut anii, un punct de referință pentru operatorii Horeca in stilul caracteristic Centro.

Pentru a satisface  necesitățile partenerilor și clienților noștri , Centro Group a dezvoltat și integrat vertical diferite divizii axate pe nișe specifice de activitate, înglobând activități dintre cele mai diverse și complexe:

  • CSI - consultanță specializată privind produsele Centro Accessori, accesorii si produse pentru încălțăminte dar și creare și dezvoltare de noi produse personalizate conform cerințelor clienților și partenerilor noștri; unul dintre liderii din acest domeniu, deservind un portofoliu de peste 1300 de clienți, mulți reprezentând branduri importante din industrie: DOLCE & GABBANA, CLARKS, JOSEF SEIBEL, PRADA, GIORGIO ARMANI, TOMMY HILFIGER, CESARE PACIOTTI, HUGO BOSS, LOTTO, ROSIGNOL, HOGAN și mulți alții! .
  • Laborator Teknochim – produse pentru întreținerea și curățarea specifică industriei de încălțăminte;
  • myHoReCa – servicii și produse profesionale destinate operatorilor HoRECa;
  • Asociatia Newco si Amicii - product labeling, personalizare produse HoReCa, detergenți, cosmetic hotelieră.

Obiectivul de viitor al Centro Group este dezvoltarea în continuare a diviziilor create pentru a deservi diferite piețe și sectoare de consum din România și Europa cu un accent deosebit pe dezvoltarea sistemelor și platformelor de comerț online încadrându-ne astfel în trendul ascedent din ce în ce mai pregnant de utilizare a mediului virtual!